Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 7 oktober 2010

Höstpromenad


Nu på kvällskvisten tog jag och Magnus med oss barnen i sina vagnar på en härlig promenad runt om här i höstfina Hasselfors=) Hur mysigt är det inte att gå genom bokskogen när alla löven är i så fina färger och det prasslar under fötterna!
Nellie somnade nästan på en gång i sin vagn och sov sedan för resten av kvällen=)
Jag passade på att plocka med mig några fina höstlöv hem som jag dekorerade min bricka med, blev kanonfint (hoppas bara att den får stå ifred för barnen).
Elton somnade på hemvägen DUBBELVIKT i sin vagn!! Haha, det såg såå himla roligt ut - förstår inte hur man kan sova på det sättet??? Men han vaknade upp igen och har fått myst lite extra med sin mamma och pappa och ätit lite skräpmat (pizza och kebabtallrik), han äter ju allt...
Nu sover alla i familjen utom jag, har fått ont i halsen igen...men förhoppningsvis så har det gått över tills imorgon som det gjort hittills. Ska göra som de andra nu - SOVA=)












1 kommentar:

tanten sa...

Sååååååå fint det blev<3<3<3
Ungar kan sova var och hur som helst:) Knepigt, men så är det:):) Sov gott du med min vän! Men lägg dig i sängen!!!!!!:) Love you<3<3<3<3