Mitt liv i ord och bilder....



lördag 9 oktober 2010

Myskvällar=)


Hade en såå himla rolig och mysig kväll igår!! Fick besök av Sofia, Pekka, Linda och Thommie=) Sofia lagade kanongod mat till oss alla medans vi andra satt och latade oss med ett varsitt glas i handen - lovely! Kvällen bjöd på många härliga skratt och lite trubadur från Magnus himself;) Det var allt från "bevara kollot" och "jag äter min frukost för jag är så duktig" till "kvistfritt kvastskaft" =)
Denna lördagskväll spenderar jag med min underbara familj och Eva=) Vi har mumsat lördagsgodis i mängder, lillan har haft dansuppvisning och vickat på "lumpan", Elton har rivit ner en massa prydnadsaker och vi vuxna har grejat med hushållsysslor som vanligt.
Avslutar kvällen med en kall öl i soffan och lite mer lördagsgodis=)

1 kommentar:

tanten sa...

Ja du Engvall! Så himla mysigt<3<3<3