Mitt liv i ord och bilder....



måndag 4 oktober 2010

Barngympa!

Så var det måndag igen, med allt som det innebär på gott och ont. Jag lämnade lillan på dagis idag eftersom jag börjar senare, Elton fick vara hos moster Elin eftersom att Magnus var tvungen att jobba lite.
Väl på jobbet hade jag sån hemlängtan!!! Usch vad jag längtade hem... - inte för att jag inte trivs på jobbet, utan för att jag saknade mina små och mitt hem. Tycker att helgen gått alldeles för fort=(
Ikväll har vi varit på barngympa hela familjen=) Både Nellie och Elton tycker att det är såå skoj! Känns bra att göra något annat med dem än att "bara" gå hemma, vi har så kul tillsammans där=)
Lillan älskar att hoppa ner på tjockmattan från plinten om och om igen (typ i en hel timma), och Elton tycker att det är så skoj att få springa runt som han vill och leka med alla varianter av bollar... Jag njuter så av att se att de har så kul, både tillsammans och med andra=)
När vi kom hem var Eva Veva här, alltid lika trevligt...vi drack kaffe med grädde i (blää) och snackade skit i vanlig ordning=) Imorgon ska vi gå på Sannamarken tillsammans, ska bli skoj! Är ute efter billiga strumpor - ett måste när det är marken=)

1 kommentar:

tanten sa...

Ja de små har så skoj på gympan, såg det när jag var med förra gången:) Trodde vi skulle ta en promenad i kväll:) Men det blev annat mys istället:) Alltid lika trevligt att prata "Skit med dig":) Sov så himla gott!!!<3<3<3