Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 6 oktober 2010

Njuter...


...av att vara hemma=) Känns som att jag knappt tillbringar någon tid hemma längre så idag när jag kom hem från jobbet var det så skönt att bara vara hemma!!=) Älskar mitt hem och min fina familj! Nu på kvällen har jag myst med mina små och bara varit - Elton somnade tidigt så då passade jag på att ha lite egentid med min lilla Prinsessa=) Vi lekte hårfrisör och hon borstade, "klippte och färgade" mitt hår, oj vad fint det blev!
När båda somnat har jag passat på att tvätta, diska och plocka undan här hemma - så skönt att få det gjort också.. Har varit lite småsjuk nu 2 kvällar i rad, ont i halsen, huvudet och känt mig febrig men ikväll är jag riktigt pigg!
Igår var hela familjen + Eva på Sannamarken=) Fick med mig 26 par strumpor hem, 3 chipspåsar, rökt fisk och lite marknadsgodis så jag var kanon nöjd med mina fynd;) Fick även åka en mini-bergochdalbana med Nellie - sviindyrt men kul för lillan.

Nu vankas det Efterlyst!!!! Till detta serveras coca cola, smågodis, snus och chips. Oh yes=)

1 kommentar:

tanten sa...

Åh! Lät som en härlig kväll:) Men jag vill inte veta av några dumheter till Efterlyst!!!!!!!:):) Så njut bara av colan och det andra!!!:) Själv har jag haft en underbar em och kväll!:):)