Mitt liv i ord och bilder....



lördag 16 oktober 2010

En härlig lördag=)


Har haft en kanonhärlig dag idag (om man inte räknar med griniga och tjatiga ungar förstås) =)
Förutom all tvätt som jag lyckats hunnit med idag lyckades jag även smita iväg på en superhärlig promenad med Eva och Elton=) Vädret var hur fint som helst, solen sken och luften var alldeles frisk!! Så mysigt att bara gå runt och kolla på den vackra naturen som finns här i Hasselfors - alla träden är så otroligt fina nu i alla sina färger. Blev riktigt pigg och glad efter den promenaden, mer sånt tack!

Sen tog Eva Veva med sig Nellie Pellie till moster Elin en sväng, de var på Burger King och mumsade och lillan var så nöjd när de kom hem igen=) Elin hade också med sig paket till båda mina små (efterskott till Nellie och förskott till Elton). Nellie fick en stor doktorsväska som hon blev jätteglad över och som hon har lekt med hela kvällen=)


Elton fick en sångbok och ett "spik och hammar-set", oj vad roligt han tyckte att det var att slå ner alla spikarna som hela tiden poppade upp! Tack snälla moster Jejje!!!!=)
Kvällen avslutade jag med bullbak så nu luktar det underbart ljuvligt i mitt älskade Lövlunda=) Kan erkänna att jag inte är så speciellt förtjust i att baka, men bra att ha lite bullar i frysen när det vankas kalasfirande för min blivande 1-åring...=)
Nu: läggdags!!!


1 kommentar:

tanten sa...

Oj vad de ser goda ut! Har ju nyckel så jag kanske kommer inatt och smakar:) Men sov ni i lugn och ro som vanligt:) Jag klarar mig själv!!!! Puss på dig!<3