Mitt liv i ord och bilder....



måndag 17 maj 2010

Storstädning pågår...


Usch blir galen på allt som måste göras hela tiden, tycker faktiskt att jag inte gör så mycket annat än att tvätta, städa, bädda, ta hand om disk och mat mm. mm. mm. Men nu tänkte jag göra allt extra bra och extra mycket=)
Har redan hunnit tvätta 4 tvättar, vikt tvätt, hängt tvätt och torktumlat tvätt, bäddat rent i vår säng, plockat undan miljontals med leksaker...
Elton ligger och leker på golvet, han är så nöjd...tycker nog att det ser ganska roligt ut när jag springer fram och tillbaka och gnäller för mig själv;) Han har lärt sig att sätta sig upp själv nu, blev så förvånad i fredags när jag la honom på sin filt och sen när jag kom tillbaka så satt han upp=) Min duktige kille=)!!
Nellie blev hämtad av sin mormor idag på dagis, hon tjatade om det imorse så då ringde jag å frågade och det gick bra! Blir ju något lättare att städa då också...
Nä nu ska jag fortsätta!!

1 kommentar:

tanten sa...

Du är så duktig!!!! Och du är en hejare på att plocka sten:):) Nellie var så nöjd hos Molian:):) Och Molian också:):)