Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 5 maj 2010

2 underbara dagar..


.. i rad! Igår hade jag och mina tre älsklingar en kanondag, både tillsammans och var för sig. Nellie var så glad och nöjd efter att ha lekt på dagis med sina kompisar och jag och Elton hade myspys här hemma (även om mamma sprang ifrån och fixade med tvätt och städ). Efter dagis hälsade vi på hos min mamma, jag och Nellie passade på att gå ut med mormors 3 hundar, vilket Nellie tycker är sååå roligt...jag tyckte mest att det var svårt att hålla koll på 3 hundar som trasslade ihop sig i alla koppel heeeela tiden! Sen var det dags för mina små att vara hos moster Sofia medans jag åkte iväg på ett jobbmöte. Efter mötet var det dags för kyrkan och repetition inför Tiinas & Kristofers bröllop=) Elton fick åka hem med pappa och Nellie valde att följa med Eva till Burger King istället...glass och coca cola lockade tydligen mer;) Det gick bra i kyrkan och det känns som att jag har bra koll på det mesta=)=)
När hela familjen väl var hemma blev det en massa bus i mammas & pappas säng med våra små busar, finns inget som gör mig så lycklig som när vi bara är tillsammans och umgås... Somnade som en stock i soffan igår med min lille Prinskorv i mitt knä=)
Idag var lillan på dagis som vanligt, jag och Elton passade på att åka hem till Sanna & Leon och hälsa på. Vi pratade en massa gamla minnen över en kopp kaffe, sånt är alltid uppskattat. Dags att hämta lillan på dagis och nästa destination var Hasselfors Wärdshus, där pappa bjöd oss på mat, så snällt. Båda barnen somnade när vi kom hem och då var det dags att passa på att ta hand om tvätt, städ, bäddning, disk mm. Nu på kvällen har jag och min väninna Frida varit ute på lååångpromenad, shit vad trött jag är i benen. Märks att jag är sjukt otränad=/ Men det ska vi försöka ändra på!
När jag kom hem lagade jag och Nellie hembakad pizza, hon var så duktig och hjälpte till med allt!
Måste bara tillägga att min käre sambo kom hem med McDonalds mat i förrgår kväll, vilken man jag har!!!! tihii=)
Puss!

Inga kommentarer: