Mitt liv i ord och bilder....



fredag 14 maj 2010

Gräsfrön!!

Oh yes, nu har vi ÄNTLIGEN köpt gräsfrön till vår tomt=) Är så nöjd och glad, ett steg i rätt riktning och ett steg närmre en gräsmatta - som jag lääängtar!!! Hmm...nu vet ju alla som känner oss att det KAN ta tid för oss att få saker och ting gjorda, men jag hoppas så att vi ska hinna så gräsmatta nu i helgen... Gungställningen är i alla fall på plats nu, barnen är såå nöjda! Däremot har vi inte hunnit börja på någon sandlåda än, får se när det ska hinnas med, känns som att vi har alldeles för mycket saker att fixa med och alldeles för lite tid. Men jag ger inte upp hoppet, inte än ;)
Nu på kvällen har vi haft fredagsmys med alla 4 barnen, tända ljus och gott att mumsa på...det uppskattas så av alla! Imorgon ska vi iväg och kolla på när Dewin ska spela fotboll, ska bli kul att se=) Mina två minsta älsklingar ska gå på Mopedens dag här i Hasselfors med Eva, så snällt av henne att ha dem...tror inte att de uppskattar att kolla på fotboll i flera timmar...
Nu ska jag sussa, upp tidigt imorgon så att vi kommer iväg i tid=)
Natti!

Inga kommentarer: