Mitt liv i ord och bilder....



måndag 3 maj 2010

100:e inlägget!


Det ni! Skriver nu mitt 100:e inlägg i min älskade blogg, måste firas=) Hmm...med en extra snus och lite godis kanske? Usch vad onyttig jag är...idag har jag knappt gjort annat än att äta en massa skit. Efter att jag lämnat min lilla gangster på dagis åkte jag hem och bakade Godismuffins (ett recept som jag fått av Frida), tyckte att de blev riktigt goda och jag har tryckt i mig 2 st idag, kan säga att de är väldigt "mäktiga" så det räcker ju typ med en halv...men icke åt Hanna tydligen;)
Nellie blev hämtad av hennes mormor idag på dagis, så då passade jag på att tvätta undan och städa lite, det är ju helt sjukt hur mycket tvätt det blir hela tiden!!!?? När vi kom hem till barnens mormor kom även deras gammelmormor dit, var ett tag sen jag träffade min mormor så det var så mysigt att umgås lite=)
Nu börjar Tiinas bröllop närma sig med stormsteg! På lördag blir hon Fru Tiina Larsson, är så himla glad för deras skull=) Och jag känner mig så hedrad som får vara hennes brudtärna!!! Ska läsa en dikt i kyrkan så jag håller på att öva för fullt, imorgon ska vi på "genrep" i kyrkan...
Har så himla ont i min rygg, låg och busade i sängen med min lilla tjej förrut och då tyckte hon att det kunde vara väldigt skoj att hoppa på mammas rygg...och PANG, kändes som att hela ryggen exploderade, så nu kan jag knappt röra mig=/
Nu är Magnus iväg och lämnar våra deklarationer, i sista sekund!!! Vi hade verkligen glömt bort det helt och som tur var kom Magnus pappa förbi och råkade nämna det...har aldrig glömt bort att deklarera annars till skillnad från min snurriga sambo;) Hoppas att han råkar köpa med lite McDonalds mat hem =)=)
Nu är det lika bra att avsluta mitt 100:e blogginlägg, har inget mer vettigt att skriva (inte för att jag brukar ha det) och så vet jag att det sitter en nyfiken Kaleva och väntar;)
Good Night!

2 kommentarer:

tanten sa...

Ja du! Har väntat länge nu:( Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge:) Och det var så goda kakor:) Familjen annorlunda på Granstigen! Vad glömmer inte de?:) Hoppas du kommer upp imorgon, annnars får väl Tanten lyfta upp dig:) Tack för att du finns!!!! Lilla Halv finnne:):)

Hanna sa...

Hahaha lilla halvfinne, skrattar ihjäl mig=)=) Ja vi är verkligen familjen annorlunda! Laddar kaffet nu!!!