Mitt liv i ord och bilder....



måndag 24 maj 2010

Mums!


Sitter och mumsar på rabarberpaj och vaniljsås som jag bakat nu på kvällen, riktig god blev den! Rabarber är väl typ det enda som växer och finns gott om på vår tomt för tillfället...hihi=) Önskar så att vi kunde ha vår gräsmatta klar redan nu, ser ju hemskt ut!
Fick det lite lyxigt idag på em. Frida ringde sa att hon kunde ta med sig Nellie hem så att jag slapp hämta=) De åkte hem till Tillas mormor så jag och Elton fixade klart det sista här hemma och gick dit. Nellie var supernöjd och lekte så bra tillsammans med Tilla. Dock blev hon lite avundsjuk på Tillas nya sandaler, hon tyckte att det var hennes...så jag får väl se till att köpa ett par till henne. Trodde att hon skulle kunna ha förra sommarens sandaler, men icke! Herregud vad hon växer...
Imorgon ska jag jobba heldag på dagis, Elton ska vara hos sin moster Sofia=) Sökte även lite jobb nu på kvällskvisten, hoppas att jag får något!!
Snickaren kom aldrig idag, fick förhinder och ska komma imorgon istället...
Ikväll ska jag lägga mig i tid, så natti natti =)

Inga kommentarer: