Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 19 maj 2010

Jobb =)


Idag fick jag och Elton lite sovmorgon, nästan till halv åtta - såå skönt=) Vi hade det så lugnt och skönt här hemma på morgonen, Elton åt gröt och yougurt och var så nöjd. Passade på att slänga i en tvätt och stod och diskade när telefonen ringde; de ville att jag skulle komma och jobba på dagis! Fixade barnvakt till Elton och åkte iväg, såå kul att få komma ut och jobba lite=) Ska även jobba imorgon och på fredag också, skoj!! Imorgon ska Magnus vara hemma med de små och på fredag ska Elin vara barnvakt till Elton=)
Efter jobbet åkte vi hem till Tiina och fikade, alltid lika trevligt=) Elton låg och sussade så skönt i deras säng medans jag och Dubbelpeket satt i köket och pratade skit.
Nu undrar ju säkert alla mina läsare hur det blidde med grässåandet? Jo hör och häpna nu har vi äntligen sått gräs=) Hoppas så att det kanske kan bli liite grönt om någon månad...GUD låt det regna, halleluja!
Avslutade min dag med Efterlyst, som alla andra onsdagskvällar...
Nu blir det läggdags så jag är pigg på jobbet imorgon=) *weeeiii*

1 kommentar:

tanten sa...

Din bön är hörd!!!!! Det ska bli regn hela fredagen:):)