Mitt liv i ord och bilder....



lördag 1 maj 2010

Sköna Maj Välkommen!


Maj månad är varmt välkommen, ett steg närmre sommaren och allt som hör därtill=) Allt känns så mycket lättare nu när det börjar bli ljust ute, man får mer energi och orkar göra lite mer än vanligt=)
Idag har vi varit på lilla Sveas dop, ett fint dop och Svea var så nöjd och glad hela tiden...till skillnad från Elton som var ledsen i stort sett hela tiden på sitt dop. Efter dopet var det fika, Frida hade bakat såå mycket gott!!
När vi kom hem hjälpte jag Emilia och hennes kompis att göra egna suddigumm, blir så imponerad av deras fantasi. Hade jag gjort dem hade de inte blivit lika fina och färglada som deras...så synd att man förlorar så mycket fantasi ju äldre man blir, eller det kanske bara gäller mig?=( Magnus var iväg med Nellie och Dewin och spelade lite fotboll, Dewin har fått nya fotbollskor, benskydd och fotbollstrumpor som han är så nöjd över!
Nu på kvällen hade vi lite lördagsmys med god mat, Niclas kom hit också och busade med barnen=) Som vanligt hade han med sig en STOR godispåse till mig, det är mycket mycket uppskattat!!!! Emilia sover hos sin kompis Amanda inatt, så nöjd var hon är hon gick hemifrån=)
Imorgon ska jag ta med mig min lille Prinskorv och åka och hälsa på min gammelmormor som fyllde hela 90 år igår, ska bli så kul=)
Avslutar denna kväll med ett glas vitt vin, så natti natti!

Inga kommentarer: