Mitt liv i ord och bilder....



lördag 7 maj 2011

Vilken sommardag!


Nu känns det verkligen som att sommaren är här, vädret har varit kanon hela dagen och jag har njutit av varenda sekund av solsken!!
I förmiddags åkte ju jag och Nellie till Kalles Trädgård med Tiina, hur mysigt som helst att gå där och kolla på allt fint som finns=) Fick med mig en Rhodedendrum-buske hem med ceriserosa blommor, så den har Magnus planterat ner åt mig...hoppas den tar sig.
På eftermiddagen fick vi finbesök av min älskade bästa mormor=) Alla var så glada över att hon kom och barnen fick en varsin vattenleksak av henne. Det var jättekul tills lillan kom på att hon kunde spruta vatten på oss när vi satt och solade...hahaha! Elton var helnöjd hela tiden för att han fick gosa med hunden Lee - Lee blev inte lika glad när Elton försökte rycka tag i hennes tunga ;)
Nu på kvällskvisten har jag planterat lite blommor i min rabatt (Trädgårdsförgätmigej), får se om de klarar sig över natten.
Funderar på vad man ska hitta på nu när båda barnen somnat och energin fortfarande håller i?? =)

Inga kommentarer: