Mitt liv i ord och bilder....



måndag 30 maj 2011

Ny vecka...


Så var det måndag igen och arbete i vanlig ordning - alltid lika skoj att åka iväg till jobbet=) Jag är lyckligt lottad som har ett jobb som jag älskar, dagarna bara rusar förbi!
Efter jobbet hämtade jag mina små på dagis och åkte hem till syster Sofia och Pekka, de fick vara barnvakt medans jag var iväg på föräldramöte för Elton och medans Magnus jobbade över. Föräldramötet var riktigt bra och det var kul att få lite mer inblick i hur deras verksamhet fungerar i och med att jag knappt aldrig hämtar eller lämnar.
Barnen hade haft det jättebra hos Sofia och Pekka och var så nöjda när vi kom och hämtade dem=)
När vi kom hem till vårt Lövlunda hade snickarna tagit bort alla tegelpannor på taket och gjort ett stort "hål" på ena gavlen...kul att se att det hänt lite grejer medans vi varit borta=)
Nu är all tvätt klar, disk, städ och kläder till morgondagen är framtagna så nu kan Hanna Panna ta natt med mycket gott samvete. Natti=)

2 kommentarer:

AnnSophie sa...

Åh,en våning till. Det kanske man skulle köra på =) kul när det händer saker. Vilka hjälper er?

Hanna sa...

Vi har anlitat en byggfirma från Askersund, Fahlströms Bygg.