Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 26 maj 2011

Ordnat kaos


Fick åka ifrån jobbet "akut" idag - de ringde från Eltons dagis och sa att han ramlat och slagit munnen och tänderna i golvet och att den ena tanden var lite lös=/ Slängde mig iväg och väl framme var det som tur är inte lika illa som jag befarat. Fick en akuttid (vänta ca 3 timmar) hos tandläkaren och där konstaterades att tanden är ruckbar men att inget behövs att göras förutom att han ska undvika att äta hårda saker nu i några veckor. Stackaren har bara en massa otur!
Idag när hela familjen (även de två stora barnen kom hem så hade det hänt en hel del grejer - byggställningen var uppställd och vår yttertrapp var borttagen. Huset och tomten ser verkligen hemsk ut men ändå är jag helt överlycklig, känns så bra att det börjar dra igång på allvar=)
Nu sover alla fyra barnen och jag passar på att tvätta i vanlig ordning, ska även försöka hinna fixa till en trolldräkt till Nellie som hon ska ha på sig till dagis imorgon...hur ska det gå? Jag som är helt värdelös på att sy=/

Inga kommentarer: