Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 10 maj 2011

Sommar & sol=)


Ååååh vilket härligt väder det har varit nu dessa dagar! Humöret och energin är ju på topp, helt underbart!
Idag kom Magnus och mina små och hälsade på mig en liten sväng på jobbet innan jag slutade - supermysigt=) Sen åkte vi raka vägen till Kumla för att handla nya sommar-sandaler till våra små. Denna gång fick det bli Kavat-sandaler, superfina och de gick verkligen inte att motstå även om de var liite dyra. Men vi har turen som blev sponsrade av vår Eva, TACK EVA!!!!=) Nellie blev så glad över sina fina rosa sandaler och de var såå "snabba" och sköna att springa i;) Elton verkade också gilla sina blå med helikoptrar på.
Efter att vi shoppat åkte vi förbi Vretstorp och kollade på Dewins fotbollsträning, alla syskon var glada över att ses och som tur var blev ingen ledsen när det var dags att säga hejdå heller=) Nu är det inte lång tid kvar tills de kommer som tur är, börjar kännas att vi alla saknar dem!!
Kom hem ganska sent, men lillan och jag orkade i alla fall hålla på och fixa lite i vår trädgård ändå - blommorna var ju törstiga! Verkar som att vår syren-häck tar sig också, än har den inte dött i alla fall.
Nu är allt framplockat till morgondagen och en varm dusch och lite kvällsmat väntar, sen är det dags att nanna kudden.

Inga kommentarer: