Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 18 maj 2011

Full fart!


Ytterligare en dag som gick fort förbi på jobbet, helt underbart=) Fick besök av Emilia och Dewin på jobbet och som sen följde med hem - mys!! Synd att de bara ska vara här till imorgon bitti...
När vi kom hem passade jag och Emilia på att så lite frön/blommor i en stor urna som jag har står nere på tomten, hoppas de tar sig. Sen vankades det chokladbollsbak (jag säger alltid negerbollar men det är ju knappt att man vågar erkänna kära bloggläsare), med Nellie och Emilia. De blev såå goda och vi mumsade allihopa tills vi nästan sprack;)

Har BARA snusat 3 st mini-snus idag (klappar mig själv på axeln), tycker faktiskt att jag är riktigt duktig men måste erkänna att det finns inget hellre jag skulle vilja ha nu än en kall rapé-snus *SAKNAR* Ersätter mitt snusade men Fischermen´s Friend halstabletter under läppen som svider som fan och får magen att pajja ihop totalt...men det kan det ju vara värt. Halstabletter är betydligt mycket billigare och hälsosammare än snus.
Nu laddas det inför Efterlyst och sen soooova sova säng säng säng =)

Inga kommentarer: