Mitt liv i ord och bilder....



fredag 13 maj 2011

Life is goooood=)


Vilken toppendag jag haft, inte för att jag/vi gjort något speciellt men allt har bara varit så bra - precis som det ska vara=)
Kanondag på jobbet som vanligt - fick besök av alla mina fyra barn och snabbis, vilket alltid är trevligt. Åkte direkt till Laxå efter jobbet och hämtade upp lilla Eva och införskaffade några kalla inför helgen;) Lämnade av Eva hos sina föräldrar och där fick jag med mig massvis med "bra-att-ha-saker" till barnen, så snällt=)
När jag kom hem var hela tomten full av glada barn, glädjen smittade verkligen av sig och jag fick vara med Dewin och hans kompis på en fotbollsmatch (var helt slut efter).
Sen var det dags för Magnus att tända grillen och grilla kött, oj så gott det var!!
Efter var det dags för det traditionella fredagsmyset med en massa gott i soffan framför TV:n och i reklampauserna hade vi en massa skoj och dansade runt;)
Nu sover alla fyra och jag och Magnus avslutar kvällen med en varsin kall öl, känns som att jag kommer att somna vilken minut som helst!!
Å kors i taket -- SNICKAREN kom sent igår kväll, så nu är alla papperna påskrivna och vi kan äntligen skymta en övervåning inom en snar framtid=)=)
Pöss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack underbara Hanna för att du hämtade mig!<3<3 Annars hade jag väl varit på jobbet än ;) Du finns när jag behöver dig!<3 Love You! <3<3<3