Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 11 maj 2011

Trädgårdsmästare, javisst!


Har precis klippt vår gräsmatta, blev så himla fint men helvete vilken låååång tid det tog! Tycker att jag inte gör så mycket annat än att hålla på och fixa i vår trädgård när jag kommit från jobbet, men jag gillar det verkligen...tycker att det är rofyllt och gå runt och påta=)
Idag var det dags för min lille Prinskorv att bli sjuk igen=( Förkylning, feber och rosslig i luftvägarna står på menyn nu=( Usch vad synd jag tycker om honom. Men det gick nog inte större nöd på honom när han var hemma med sin pappa, helt huset såg ut som ett bombnedslag med leksaker överallt när vi kom hem;)
Så idag fick det bli jag som lämnade och hämtade lillan på dagis och när jag hämtat henne åkte vi och köpte oss en varsin glass och mumsade i oss ute i solen. Sen passade vi på att kika in i barnklädesaffären och där införskaffade vi oss en rosa Hello Kitty keps till Nellie, hon blev såå nöjd! Hon ville inte ens ta av sig den när hon skulle sova - hon var rädd för att den skulle försvinna;)
Nu blir det Efterlyst och sen sängen! Imorgon ska moster Elin vara barnvakt till Elton så att Magnus kan åka iväg och jobba en sväng, så snällt=)

1 kommentar:

Jag! :) sa...

Vilket härligt liv du har!<3 Men var stod det något fint om mig??? ;) Love you!<3<3<3