Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 5 maj 2011

Snart helg=)


Den här veckan har gått så otroligt fort, kanske för att alla fått vara friska och att vardagen äntligen kommit igång igen=) Känns bra att vara tillbaka på jobbet men nu ska det bli så skönt att få ta "riktig" helg imorgon och bara mysa med min älskade familj!!
Idag hade vi besök av barnen mormor och moster Lina, barnen var kanonnöjda. Jag ska ju också för första gången bli moster till en lite tjej så jag gav bort en massa bäbissaker och kläder till Lina, kändes lite vemodigt men ändå bra att allt får komma till användning=) Min bäbis-tid är förbi, men istället får jag väl passa på att njuta av alla andras bäbisar runt omkring...är ju ett gäng på väg=)
Nu tar jag natt och laddar för veckans sista arbetspass! Natti på er alla...

Inga kommentarer: