Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 4 maj 2011

Hemma=)


Är äntligen hemma efter en lååång arbetsdag - lång men rolig. Men ändå sååå skönt att få komma hem till min älskade familj och mitt älskade Lövlunda=) Är dock superbesviken över att det inte är en massa byggställningar runt om mitt hus som lovat=( Har ringt som en galning till snickaren heela dagen men inget svar...känns som att han håller på och förhalar tiden. Ska ringa som en galning imorgon med, nu ska de hit och bygga!!!!!!
Magnus hade gräddat pannkakor till jag kom hem, mums med vaniljglass tyckte stora som små. Nu har jag plockat fram allt inför morgondagen, tvätten är vikt och inhängd och ytterligare en maskin tvätt är på.
Nu EFTERLYST och en kall öl, sen SOVA =)

1 kommentar:

Tanten sa...

Det blir inget stort hus! Ni får klara er ändå;)