Mitt liv i ord och bilder....



lördag 28 maj 2011

Skönt med helg=)


Fick sovmorgon imorse - helt underbart (behövdes verkligen efter lite sömn denna vecka).
Trolldräkten som jag sydde åt Nellie blev helt godkänd och hon blev en supersöt Troll-prinsessa=)
Igår var det fullt håll igång här hemma: Emilia skulle iväg på pyjamasparty och Dewin skulle på disco, så det var mycket som skulle fixas innan (klädval och hårfrisering på högsta nivå). När de två största åkte iväg på galej passade jag på att ha lite fredagsmys själv med mina små - popcorn i mängder åt vi, fast det såg ut som att det mesta hamnade i soffan och på golvet;) Nellie och Elton somnade gott i sina sängar redan vid klockan sju, så skönt!
Senare på kvällen kom Dagge hit med Dewin och vi kollade på Talang och mumsade mer onyttigt=) Dewin somnade innan klockan 21 och sen hade vi lite trubadurkväll här hemma med några kompisar, mycket trevligt!
Nu håller Magnus och Dewin på att bryta upp en massa plank uppe på vinden, de sliter som djur medans Nellie sitter bredvid och tar kort på dem;) Nellie skulle även ta kort på mig förrut och så sa hon: "Du kan ju i alla fall FÖRSÖKA att se glad ut Mamma!" hahahaha=)

Inga kommentarer: