Mitt liv i ord och bilder....



fredag 11 mars 2011

Weeeii!!


Idag kom äntligen snickaren hit - blev en hel del planering, visning av fönster osv. Känns som att vår framtida övervåning är inom räckhåll!!=) Fan vad skönt det ska bli när de sätter igång...som vi har väntat!!
Förrut tog jag med mig Elton ut på en liten promenad i vagnen, kändes som att vi verkligen behövde få lite frisk luft. Det var så skönt ute fast himla halt så det blev bara en kort promenad bort till pappa och hem igen. Idag blev vi också bortskämda med lunch från Hasselfors Wärdshus; grillspett med stekt potatis, hur himla gott som helst - tusen tack Pappa!
Funderar på vad vi ska äta för gott till fredagsmys? Får i alla fall se till att hålla mig vaken sent ikväll för jag ska vara chaffis inatt till Elin.

Inga kommentarer: