Mitt liv i ord och bilder....



måndag 21 mars 2011

Å så börjar det igen...

När jag skulle hämta mina små idag på dagis och ha utvecklingssamtal för Elton så möttes jag av en febrig lill-kille=( Hög feber igen....och verkade ha ont i öronen. Ringde sjukrådgivningen och sen var det bara att åka iväg till Baggängen med honom. Ingen öroninflammation var det men öronkatarr och något virus, så vi får åka in till vårdcentralen imorgon igen och ta ytterligare prover. Ska han aldrig få bli frisk min lille Prinskorv? Läkaren tyckte att vi skulle vara hemma resten av veckan så det får bli så, hade i alla fall tänkt det...
Eva var snäll och tog hand om lillan åt oss när vi var iväg och när vi kom hem var tvätten fixad, huset städat, pannan varm och allt i tipp topp!! TACK EVA, vad skulle vi ta oss till utan DIG?????
Nu en varm dusch och sen sova.

1 kommentar:

Tanten sa...

Haha!;) Du skulle fått vänta på att duscha;);) Jag hade en såå mysig kväll med min prinsessa:)