Mitt liv i ord och bilder....



måndag 14 mars 2011

Till ett gott ändamål=)


Idag fick jag äntligen de fina ängla-smyckena som jag beställt från Barncancerfonden=) De är såå otroligt fina och pengarna som man betalar för dem går direkt till Barncancerfonden, så det är verkligen till ett gott ändamål. Rekomenderar och vädjar till er alla att köpa och stödja, samtidigt som man får ett så fint smycke! Köpte tre änglar; en rosa till Nellie, en lila till Emilia och en vit till mig själv=) Ska iväg och köpa silverhalsband till dem också.
Idag åkte Emilia med mig hem, hon har ju velat följa med oss till barngympan så många gånger och idag passade det bra=) Nellie och Elton tyckte att det var så roligt att storasyster kunde vara med och busa med dem!! Dock var hon bara med en halvtimme för sen var det dags att följa med tjejkompisarna till ungdomsgården, så roligt att hon fått så mycket kompisar här=)
Avslutar kvällen med att kolla på "Familjen Annorlunda" och "En unge i minuten" - en perfekt avslutning på denna måndag.
Imorgon passar jag på att åka till Emelie direkt efter jobbet och sen är det Power Dance för hela slanten!!
Hej svejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Köper inte! Har fullt upp att stödja på andra håll;) Man vet ju aldrig var pengarna hamnar på sådana där fonder:(