Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 9 mars 2011


Det blev en ganska så rörig dag igår...hade förväntat mig en lugn dag tillsammans med en sjuk Elton men icke. Känns som att vi inte gjorde så mycket mer än att åka fram och tillbaka till vårdcentralen=/ Första gången var vi där för att kolla om det var öroninflammation och det var det inte; han var röd och irriterad i öronen och hade ont men inget mer. Sen åkte vi hem och han fick sova, stackarn hade ju runt 39 graders feber hela dagen=( Sen vaknade han och var såå ledsen och då såg jag att det runnit ut något på hans kudde, givetvis trodde jag att det värkt hål på ena sidan så jag ringde återigen till vårdcentralen och vi fick komma igen. Men INGEN öroninflammation (som tur är), men öronkatarr som kan vara början på inflammation. Så jag är hemma idag igen med honom och hoppas så att han ska få bli frisk.
Passade på att shoppa lite på leksaksaffären i Laxå igår också, kände att vi behövde fylla på med fingerfärg, badkritor, pärlor och bollar (Elton älskar bollar just nu), barnens gammelmormor var snäll och sponsrade oss. Så emellan bilåkandet och febersovandet kunde vi också ha lite "roligt".
När Magnus kommit hem från jobbet åkte jag till Laxå ännu en gång, denna gång i ett mer roligare ärende=) Hämtade upp min vän Tiina och åkte hem till Sanna för att klippa mig ännu kortare (!!!), tänk att jag vågade och oj vad nöjd jag är! Nyklippt begav jag mig till Power Dance passet och körde järnet, så skönt och så jobbigt!!
Idag ska vi dock inte sitta i bilen hela dagen, bara vara hemma och mysa.

Inga kommentarer: