Mitt liv i ord och bilder....



söndag 20 mars 2011

Söndag


Denna söndag har bestått av en massa utelek i det härliga vårvädret=) Barnen har haft kanonskoj ute och byggt kojor i snön och gungat en hel del. Själv skottade jag bort ytterligare lite snö och satt och solade på altanen en bra stund, fick sällskap av Dewin som också tyckte att det var skönt att sola!
Medans barnen lekte åkte jag, Magnus och Elton hem till Viola och fikade en stund. Elton var supernöjd som fick en massa gott att mumsa på=) Fick även med mig en massa drivhus hem, så ikväll har jag sått en massa frön - hoppas att det kanske kan bli någon enstaka blomma till sommaren i alla fall. Såg förresten idag att det hade kommit upp en liiitet skott i min rabatt, så då kanske jag i alla fall har lyckats med lökarna som jag satte i höstas.
Mina små somnade tidigt idag, redan vid kl 18...får se hur Pelton mår imorgon, idag har han varit pigg och frisk - hoppas att det får fortsätta att vara så.
Nu ska jag kolla på Solsidan och sen nanna kudden, har noll energi...

Inga kommentarer: