Mitt liv i ord och bilder....



lördag 5 mars 2011

Vårkänslor!!


Sitter och njuter av det fina vädret - solen skiner och himlen är blå (vad det är skönt att leva då)! Känner att jag riktigt får vårkänslor i hela kroppen, tror att tulpanerna på köksbordet hjälper till också=) Tänk om det kunde få vara så här fint nu och att all snö bara kunde smälta bort? Ingen vore mer glad än jag... Bara all snö är borta så kan vi ju börja köra igång med vårt utbygge...som vi väntar!!!!
Idag kommer Sanna och hennes familj hit, ska bli kul...=)
Nu ska jag slurpa i mig det sista kaffet och sen väcka min trötta man som sover fortfarande.

1 kommentar:

Tanten sa...

Njut på min vän!<3 Jag ser fram emot bättre tider längre fram på året, när det äntligen börja skymma på vid tre på em!;) Ska bli underbart;) Ha en härlig dag!<3