Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 10 mars 2011

Vabbar fortfarande


Verkar som att min lille prins aldrig ska bli frisk, tycker så himla synd om honom=( Även om han mår lite bättre nu så är han ju fortfarande supersnorig och har svårt att andas. Var till vårdcentralen imorse och då fick vi utskrivet ventolin men när jag skulle hämta ut på apoteket så var det slut!=/ Så det får vi hämta ut imorgon istället. Hämtade lillan tidigt idag på dagis också, skönt för henne att gå en kortare dag och kul för Elton att ha någon att leka med=) Innan lunch var pappa här och fikade semla med oss och nu har vi Mia här på besök och hon har med sig kladdkaka - så det går ingen nöd på oss;)
Igår hade vi också en massa besök här hemma; Tiina var här på dagen och åt lunch med oss och på kvällen kom Madde, Johan, Wilma och Kelvin på en snabbvisit och passade även på att mumsa lite kvällsmat här.
Vi har sån tur att det kommer en massa snälla människor hit fastän Elton Pelton är dålig=)
Senare i eftermiddag/kväll ska jag åka iväg och tatuera mig, ska skriva Elton på underarmen bredvid Nellie=)
Nu ska jag mysa vidare med mina små!!

Inga kommentarer: