Mitt liv i ord och bilder....



lördag 5 mars 2011

Fullspäckad dag=)


Idag har det verkligen varit fullt upp hela dagen men på ett bra sätt=) Både vi vuxna och alla barnen har haft "folk" här.
På förmiddagen hade barnen kompisar här som de lekte med och hade såå roligt.
Efter lunch fick vi besök av min svärmor och hennes sambo, barnen var så glada över att farmor kom med lördagsgodis.
Senare på eftermiddagen fick vi besök av Tiina och Sanna med hennes fina familj=) Nellie och Elton hade jätteroligt och jag hann och prata lite skit med mina tjejkompisar till fikat. Sanna var även snäll och klippte både mig och Elton! Elton blev så "stor" på en gång med sitt korta pojk-hår. Jag blev också riktigt kortklippt (för att vara jag), klippte av lite mer än 10 cm...=) Blev nästan lite sugen på att klippa ännu kortare!!
Nu på kvällen fick vi finfrämmat av Maria och Andreas med barn. Emilia och Dewin hade så skoj med deras små och de lekte så bra!=) De är så nöjda över att ha fått lite mer kompisar här i Hasselfors. Vi mumsade pizza och annat onyttigt och nu avslutar jag och min älskling kvällen med ett varsitt glas vitt.

1 kommentar:

Tanten sa...

Åh vad snygg du blev!<3<3<3