Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 16 mars 2011

Mer sjukdomar...


Å så var det dags igen=( Elton vaknade imorse och hade hög feber igen...och verkade ha ont i öronen (har stackarn inget immunförsvar?). Idag fick Magnus stanna hemma och de åkte till vårdcentralen och nu har min lille Prinskorv fått örongångsinflammation=( Hoppas så att dropparna till öronen ska hjälpa..han får stanna hemma resten av veckan så kanske han kan få bli helt frisk.
Har varit själv med mina små nu på eftermiddagen, Magnus åkte direkt till jobbet när jag slutade mitt. Trots att Elton var sjuk så busade vi allihopa här hemma, huset såg ut som ett bombnedslag när vi var klara.
Nu sover mina små så gott i sina sängar och huset är städat, tvätten ren och jag trött. Laddar inför kvällens Efterlyst och sen är det läggdags.

2 kommentarer:

Tanten sa...

Du är bäst!<3<3<3

emelie sa...

Men Elton då =( Stackarn..!! PUSS