Mitt liv i ord och bilder....



lördag 5 februari 2011

Vilken härlig lördag!


Har haft en kanondag idag med hela min fina underbara älskade familj=)
Förmiddagen innehöll en massa bus och lek här hemma med Emilia, Nellie och Elton. Hann även med en massa tråkiga måsten som städ, tvätt och disk (skönt att få lite gjort). Dewin och pappa var iväg och kolla på en ny panna att elda ved i...
Min pappa var även här och fikade lite, vi har ju startat upp en ny blogg där "vi" säljer en del hem-snickerier som han snickrar och jag målar: http://www.snickeri.blogspot.com/
På eftermiddagen var vi ute en stund och alla fyra barnen åkte fyrhjuling och sladdade runt på vår tomt, de hade såå kul=) Jag passade på att skotta av all snö från vår altan i hopp om att jag ska kunna sitta där och sola när vårsolen vågar sig fram=)
Nu på kvällen har vi ätit tacos tillsammans med min pappa, Eva och Dagge så nu är alla mätta och glada!
Vi avslutar denna härliga lördag framför TV:n och Melodifestivalen i soffan med godis och coca cola (vitt vin för mamma & pappa). Hoppas på många många fler härliga lördagar i mitt Lövlunda-liv!!
Skickar ett STORT TACK till min Eva som är så snäll och lånar ut sitt Internet till mig (Elton tog ju sönder mitt), tusen tusen tack underbara du!!!

1 kommentar:

tanten sa...

Lät som en bra dag! Men kanske liiite för mycket av det goda på slutet!;) Klart du får låna det jag kan låna ut!;) Det vet du!<3<3