Mitt liv i ord och bilder....



lördag 12 februari 2011

Slätte Nolhagen


Idag har vi spenderat vår eftermiddag och kväll i Slätte hos Pernilla och hennes fina familj=) Jag blev bortskämd med lite fransk manikyr av snälla Pernilla medans Nellie och Elton busade runt med Elias och Thure. Vi blev även bjudna på supergod mat, dryck och efterrätt - riktigt lyxigt har vi haft det=)
Barnen hade så roligt hela tiden och det blev en hel del bus - Elton somnade gott i min famn medans de andra lekte vidare och Nellie somnade som en stock i bilen på väg hem. Hoppas att våra små vill sova liite längre imorgon så mamma och pappa får sovmorgon!!
Hoppas på att det finns lediga bord till brunchen imorgon, vore så mysigt att gå dit hela familjen och göra något extra på vår förlovningsdag=)
Nu ska jag krypa ner i soffan hos min älskling och mumsa godis.
Ps. Gärna fler såna här dagar tack=) Ds.

Inga kommentarer: