Mitt liv i ord och bilder....



söndag 6 februari 2011

Mår som jag förtjänar...


...usch!! Så här dagen efter kan man ju fråga sig varför jag och Magnus var tvungna att dela på 3 liter vitt vin??? Usch vad dåligt jag mått och fortfarande mår.
Har i alla fall orkat vara liite social med min kära familj - på eftermiddagen gick vi hem till min pappa och grillade korv ute med alla barnen=) Oj vad gott det är att äta grillad korv!! Vuxna som små var nöjda=)
Fick sällskap av Eva på väg hem och delade en kopp kaffe med henne, tänkte att jag skulle bli lite piggare av kaffet men ICKE.
Nu har de stora barnen åkt hem och de små har tagit sig ett kvällsbad. Ska snart lägga dem och sen lägga mig själv i soffan och glo på TV...mer än så orkar jag inte=/

1 kommentar:

tanten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.