Mitt liv i ord och bilder....



söndag 13 februari 2011

Förlovningsdag


Idag firar jag och min älskling 2 årig förlovningsdag=) Vi har väl inte "firat" direkt men vi unnade oss i alla fall en underbart god brunch på Hasselfors Wärdshus tillsammans med våra små och med Eva. Så mysigt att sitta där och mumsa tillsammans med dem man älskar allra mest=)
Efter den goda brunchen åkte vi hem (Nellie följde med Eva till Viola), Elton var trött efter maten och fick sova så då passade jag på att skotta=) Skottade säkert flera ton snö kändes det som, världens träningspass - men bra och fint blev det. Magnus den latmasken (gaah!!) satt och mumsade godis i soffan med en bakfull Dagge under tiden...
Nu på kvällskvisten har jag druckit kaffe med Eva medans barnen badade. Sen lekte jag och Nellie frisör, gjorde en massa småflätor i håret på henne så att hon får lockigt hår imorgon=) Fick även måla hennes naglar och då ville ju Elton också få lite nagellack (på ena stortån) såklart=) Båda var så nöjda och glada och nu sover de sött i sina sängar.
Jobb och dagis imorgon, känns bra faktiskt...=) Men först en mysig kväll i soffan och Solsidan!

Inga kommentarer: