Mitt liv i ord och bilder....



måndag 28 februari 2011

Barngympa!!


Idag efter att jag hämtat mina små skitungar på dagis åkte vi och hälsade på Sanna och hennes små söta pojkar=) Var evigheter sen vi var där sist så det var extra mysigt att komma dit. Nellie och Leon lekte jättebra tillsammans och Elton hittade en massa roliga bollar och en innebandyklubba som han lekte med.
Efter vi varit där åkte vi hem och bytte om till gympakläder och begav oss till barngympan - barnen hade superkul som vanligt. Tänk vad lite bollar och yta kan göra livet så roligt=) Elton sprang som vanligt runt med olika bollar och den här gången provade han även på att hoppa ner från plinten till tjockmattan - spännande!! Nellie åkte rutschbana och gungade i ringar...

Barnen somnade som två stockar bara en halvtimme efter att vi kommit hem och jag passar på att få en massa tråkigheter och nödvändigheter (tvätt & städ) gjort. Ska försöka hinna kolla på Familjen Annorlunda också...och betala räkningar...=/
Imorgon är det Power Dance, måste måste gå!!!

2 kommentarer:

Tanten sa...

Åh! Vad du ligger i hela tiden!;) Blir alldelse svett när jag läser;) Men det kanske beror på febern, hihi;) Hoppas dansen ikväll blir lika skoj som den brukar vara!;) Jag fortsätter nog med mina böcker i lugn och ro, tills jag känner mig pigg igen. Ha det!<3<3

Tanten sa...

Haha! Kolla vad en liten influensa kan hitta på;) Ett nytt ord! ;)