Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 10 februari 2011

Ensam=)


Tänk vad skönt det är att bara få vara lite ensam=) Barnen sover så gott och Magnus är iväg och jobbar...och jag kan bara sitta här och göra vad jag vill!!=) Behöver inte ens prata haha=)
Allt är färdigt inför kvällen och morgondagen så jag kan bara sitta här och njuta av ensamheten, snusa lite olika snussorter och bara må bra!
Känner mig dock liite irriterad!! Varför varför varför ska det snöa så mycket? Tycker faktiskt att det får räcka med all snö nu, vågar ju mig knappt ut i trafiken i detta skitväder - hade dödsångest när jag åkte hem från jobbet idag och bävar inför morgondagen då jag först ska åka till Laxå och lämna barnen på dagis för att sedan åka till Vretstorp bläää.
Funderar på vad helgen har att erbjuda? Har ju egentligen inga planer=) Förutom på söndagen då vi ska äta brunch på Hasselfors Wärdshus (om nu Magnus har bokat bord??) och så ska väl jag och min fästman fira vår förlovningsdag (2 år) också!=) Snart har vi varit tillsammans i 6 år - tänk vad tiden går fort...

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket smörgåsbord du har dukat upp för dig själv! Njut! Och KÖR FÖRSIKTIGT i morgon!! Kram Tiina