Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 23 februari 2011

Latar mig...


...i soffan efter en fullspäckad dag.
I förmiddags åkte jag och Pelton hem till min mormor i Askersund, var evigheter sen jag var där så det var riktigt mysigt=) Där blev vi bjudna på lite frukost och annat gott. Elton tyckte att det var så roligt där, fanns så många saker att plocka med och kul att busa med vovven Lee=)
Efter det hämtade jag Nellie på dagis, helt slutkörd var hon...märks att hon inte varit på dagis på några dagar - men kul hade hon haft det!!=)

Sen åkte vi hem och då fick vi besök av (Mia Kaan). Barnen var supernöjda över att busiga Mia kom och busade runt med dem (speciellt när mamma var för trött för att leka)! Det blev många springlekar, vattenlek och bamselek=)
Lillan somnade gott ganska tidigt men Prinskorven ville inte sova ikväll, han var såå ledsen=( Vet inte om han får ont i magen av penicillinet?? Han var helt förstörd stackarn och somnade utmattad i mitt knä...

Nu har min älskling lagat mat till mig, ibland har man det bara sååå bra=)
Sen är det Efterlyst *weeei*

1 kommentar:

Anonym sa...

Förutom att Per-Elton varit ledsen, så verkar det varit en bra dag för er alla!<3 Hoppas tv:n blir bra ikväll med!;)