Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 22 februari 2011

Föreläsning


Har spenderat hela min dag i Hallsberg där jag och mina arbetskamrater fått tagit del av en alldeles toppenbra föreläsning av Ann Åberg!!=) Vi har ju läst hennes bok "Lyssnandets Pedagogik" och både boken och föreläsningen är sååå inspirerande! Känner mig så himla laddad nu=)
Idag har mina små varit hemma med sin pappa, Nellie är frisk nu och Elton är på bättringsvägen. Imorgon ska lillan få gå på dagis en sväng men Elton får stanna hemma med mig...kan vara skönt och bra för honom att få en dag till på sig att bli pigg och frisk.
Hoppade över dansen idag, känner mig inte helt frisk...halsen känns konstig och huvudvärken som jag haft från och till i några dagar gör sig påmind igen. Får dock en enorm ångest över att jag inte tränar just i detta nu, får satsa på några långpromenader denna vecka istället.

Magnus nattade Nellie ikväll och då sa hon: "Pappa, om man säger att man älskar någon, då säger man... Då...då....då... Vad sa jag nu igen?" (Magnus: du sa att om man älskar någon..) Nellie: "Då säger man att jag älskar dig"=) Hahahaha, hon är så go min lilla tjej!!=)
Natti natti!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lät som en bra dag!<3 Hoppas den här nya dagen blir lika underbar;)Och att du känner dig pigg!<3