Mitt liv i ord och bilder....



måndag 21 februari 2011

Öroninflammation

Det var som jag misstänkte - min lille Prinskorv har öroninflammation; på båda sidorna och på ena sidan hade det värkt hål...stackarn! Doktorn tyckte att han var så "tålig" och att han var väldigt pigg ändå för att vara så sjuk.
Så nu har han fått penicillin, hoppas på att den ska verka snabbt så att han slipper ha ont.
Nellie är i alla fall pigg även fast hon hostar och snorar. Hon blev överlycklig idag när vi gick och hämtade posten: en vykort med Pippi Långstrump på fick hon!! Så hon och Elton har blivit bjudna på Cornelias 2 års kalas, så nu planerar lillan vad vi ska köpa och vad hon ska ha på sig;)
Nu ska här läggas barn, mannen jobbar över eftersom att han ska vara hemma med dem imorgon - jag ska på föreläsning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så sjuk är inte prinskorven;) Full fart så länge jag var kvar iaf!<3<3