Mitt liv i ord och bilder....



måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag


Ja denna dag har verkligen gått i kärlekens tecken=) Hämtade mina små på dagis idag och fick ett såå himla fint Alla Hjärtans Dag kort av min lilla tjej, gissa om det värmde i mamma-hjärtat! Sen åkte vi tre vidare till blomsteraffären för att införskaffa en blomma till far i huset, det blev en "rosbuske" i kruka med lite fint pynt i och ett kort till såklart=) Nellie och Elton fick också ett varsitt Hjärtanskort av mig=)
Även jag fick en present av min man när han kom hem, en superfin burk i lantlig shabby chic stil=) Sen bakade vi allihopa vår traditionella Alla Hjärtans Dag tårta och begav oss sen iväg till barngympan. Nellie och Elton hade superkul och busade runt som bara den och mamma och pappa likaså! När vi kom hem hade vi kalas och åt vår goda tårta - tror att den fick godkänt av alla=)
Nu ska jag och älsklingen äta lite god mat och kolla på Familjen Annorlunda.

1 kommentar:

tanten sa...

Åh! En underbar dag för er alla!<3 Och tårtan ser väldigt god ut!;) Ska smaka någon gång:)