Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 17 februari 2011

Aj aj...


Har så jävla ont i min fot=( Kan knappt stödja på den längre, måste vara från dansen i tisdags...haha jag är som en gammal kärring!! Hoppas på att det ska gå över för det är så irriterande att halta runt som en gammal tant..
Nu är alla fyra barnen hemma och familjen är återigen komplett=) De tre största syskonen är extra nöjda idag för de har "fått" en varsin bärbar dator av oss (de gamla som knappt fungerar). Nellie har sin dator på hennes rum och sitter nu gärna där och "skriver" och målar - försöker lära henne vilken bokstav som hennes namn börjar på och jag tror att hon kan det nu=)

Tycker som vanligt att veckan gått väldigt fort, redan fredag imorgon...skulle ha pluggat en massa denna vecka men det har jag inte hunnit med - får se om det blir någon ledig stund i helgen så att jag kan sätta mig och läsa.
Nu ropar soffan och TV:n=)
Puss å hej leverpastej!

Inga kommentarer: