Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 24 februari 2011

Trött....


Är så himla trött, skulle bara vilja gå och lägga mig nu men ICKE...har en massa tvätt som måste hängas upp först. Hur fan kan det bli så mycket tvätt egentligen? Tvättar MINST MINST MINST en maskin varje dag...å skulle jag någon gång (gud förbjude) strunta i att tvätta en dag så känns det som att tvätten ska kväva mig!!
Hade tänkt att Magnus skulle färga mitt hår idag, men det orkas inte heller...får ta det i helgen om tillfälle ges.
Idag kom jag hem till två busiga ungar - oj vad vi har lekt, hoppast och dansat=) Mysigt att komma hem när de fortfarande är skapligt pigga, känns verkligen inte bra att bara komma hem och lägga dem på en gång typ... Hoppas på att få ett bättre schema till nästa termin så att mina små slipper att gå så långa dagar.
Måste ha gjort något galet med min svank/rygg...har haft värk hela dagen från och till och nu gör det svinont. Hoppas på att det går över med lite sömn=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan hjälpa dig att tvätta! Men det förbjuder din gud!;) Så då får du väl hållas!<3 hihi Sov och vila ryggen! Annars får du kalla på systra di!;) Hon kan göra underverk!<3