Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 9 februari 2011

Duktiga jag!!


Kom hem nästan samtidigt som mina övriga familjemedlemmar idag=) Känner verkligen att jag saknar dem så, känns ju nästan som att man knappt hinner umgås längre fast att man bor under samma tak (!!!). Vi passade i alla fall på att busa och leka extra mycket - jag och Nellie byggde en massa fina slott och hus av lego och Elton rivde sönder dem;)
Elton somnade riktigt tidigt idag, de hade varit ute och lekt en lång stund på eftermiddagen på dagis=) Medans Nellie och pappa mumsade kvällsmat passade jag på att ta en härlig kvällspromenad på cirka en timme - såå skönt och jag tycker att jag är så duktig!! Tänk om jag bara kunde få det till en vana, mår så gott av att röra på mig.
När jag kom hem bäddade jag ner mig i sängen hos lillan och berättade sagor tills hon somnade=) Nu är all tvätt upphängd, kaffet är laddat tills imorgon, barnens kläder framtagna, dagisväskorna packade och vällingflaskorna är blandade så NU kan jag med gott samvete lägga mig i soffan och kolla på mitt älskade Efterlyst=)!!!

Inga kommentarer: