Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 16 september 2010

Regn & rusk!


Fy vad det regnar nu, det är som att himlen öppnat sig!!! Funderar hur jag ska ta mig ut till bilen utan att bli helt genomblöt?? Fram med paraply och regnkläder... Är så g till jobbet, börjar halv sju idag - gick upp 4.20 och nu är jag nästan klar. Tar lite tid för mig att komma igång på morgonen; måste dricka mitt kaffe (starkt och mycket), måste få sminka mig i lugn och ro och snusa...haha. Sitter och lyssnar på min familj som ligger och snosar så gott i sängen tillsammans, hinner nog åka innan någon vaknar.
Igår efter jobbet åkte jag och handlade lite fler höstblommor, tänkte sätta dem i en gammal hink på min altan...blir nog fint=) Sen åkte jag hem och tog med min lilla familj till Madde och hennes fina familj! Var ju tvungen att få träffa det lilla underverket Kelvin, åååh vad söt han är...nästan så att man blir lite sugen igen;) Nellie och Wilma lekte så bra tillsammans och Elton fick också vara med på ett litet hörn när det passade=)
Passar på att skicka ett stort GRATTIS till Therese som fyller år idag!!=) Grattis gumman och hoppas att du får en underbar dag=)
Nu lär det iväg till jöbbet...

Inga kommentarer: