Mitt liv i ord och bilder....



fredag 10 september 2010

Mysiga höst


Hösten är faktiskt ganska mysig ändå...=) Förr tyckte jag alltid att den var så trist och tråkig men nu tycker jag ändå att det är himla skönt när det börjar bli lite mörkare och kallare. Då kan man sitta inne med gott samvete och bara njuta av att vara.
Idag kom mina älsklingar och hämtade mig på jobbet, sen åkte vi raka vägen till Dormen och köpte höstblommor till vår trapp och altan=) Såå fint blev det! Hittade till och med en superfin höstampel med murgröna och jung i=)
Här hemma har vi haft fredagsmys i vanlig ordning - Nellie och jag köpte godis på bowlingen i Laxå som vi har mumsat i oss=) Båda barnen somnade gott i soffan när vi kollade på IDOL och nu har jag och min karl delat på en flaska vin=) Ibland är livet bra härligt!

3 kommentarer:

tanten sa...

Gud vad fint det blev på trappen! Såg direkt att du fixat en så fin höst dekoration!:) Snart får du fixa hos mig med!:) Det ser jag fram emot:) Kommer att njuta!<3<3

Hanna sa...

Usch vad du ljuger!!! Såklart att jag hjälper dig=)

tanten sa...

Förvränger bara min dåliga syn:) Och mitt fokus på annat:) Du är bäst!!!<3<3<3