Mitt liv i ord och bilder....



lördag 18 september 2010

Baka baka liten kaka


Min kväll har bestått av bakning, gillar inte att baka men vad gör man inte för sin älskling som fyller år?;) Har bakat muffins och negerbollar, imorgon ska jag baka kakor och göra en paj. Tycker egentligen att det är såååå tråkigt, men ser det som en del av mitt braiga mamma-flickvän-liv...hm...vill vara en sån där som fixar och grejar och bara säger att det är så kul, men fan vad jag skulle ljuga då. Är hellre en sån där som sitter i soffan och får det nybakade serverat...jaja nu har jag fyllt mitt ansvar och kan med gott avsluta min dag med några kalla öl framför datorn=)
Idag var jag, Eva och Elton en sväng till Degerfors och handlade (tack Eva för allt!!). Vi passade även på att hälsa på hos Evas syster, mycket trevligt!
Elton blir 11 månader idag, stora killen!! Om en månad är han 1 år, tänk att det redan gått 1 år!!? Vad har detta år tagit vägen? Har sagt det många gånger men tiden går verkligen för fort..

Igår hade vi fredagsmys här hemma i vanlig ordning: god mat och sen en massa onyttigt gott i soffan tittandes på IDOL och myspys=)
Imorgon ska vi gratta Magnus, han fyller på måndag men vi har lite fika här hemma imorgon istället.
Nu vill ölen bli uppdrucken, bye!

Inga kommentarer: