Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 14 september 2010

....


Är helt slut både i kropp och sinne känns det som...är så otroligt trött, men känner att jag ändå inte kan sova? Vill gärna få alla måsten gjort innan jag lägger mig, finns inte en chans att jag kan sova annars... Nu har jag i alla fall hunnit med det mesta som ska göras...bara en tvätt som ska hängas upp innan jag kan slå igen mina blå.
Tur att jag har mina barn som ger mig så mycket positiv energi när jag behöver=) Igår när jag skulle lägga lillan ville hon absolut inte sova, då sa jag: "Nu tappar jag snart tålamodet!!!". Då svarar hon cool-lugnt: "det är ingen fara mamma, jag har lagt det i dockvagnen"=) Haha, då kan man ju inte annat än att bli glad=)

Idag när jag kom hem fick jag en varsin bamsekram av både Nellie och Elton, åh vad det värmer!! Sen hjälpte Nellie mig med tvätten och sen hade hon lite dansuppvisning för mig i sin lila prinsessklänning=) Kanske inte är helt omöjligt att skola in henne på dansstudio till nästa år?;)

Idag fick vi också lite besök av vår lilla Eva (Nellies låtsas-mamma, som hon själv säger). Barnen blev så glada när hon kom och vi med såklart=)
Ska avsluta denna dag med lite popcorn i soffan med min älskling.

Inga kommentarer: