Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 9 september 2010

Mys


Har haft en himla mysig dag idag, känns så...mysigt;)
Mysigt på jobbet med alla härliga ungar, slutade hyfsat tidigt och kom hem till min mysiga familj=)
Myspyste med både Nellie och Elton för oss själva medans Magnus var iväg och jobbade en sväng. Skönt att vara lite själva för en stund också=) Elton sov en sväng så då passade jag på att läsa lite sagor för Nellie, hon älskar när vi läser och berättar sagor för henne - också mysigt=)
När Elton vaknade var det fullt ös igen, han går hela tiden och det ser så sött ut när han stapplar fram...snabbt går det också! Han körde lillan på gåbilen också, oj vad det gick undan=)
Nu på kvällskvisten var vi över till grannen som skulle koka kräftor, något som jag aldrig varit med om tidigare. Faaan vad äckliga de är, men Nellie tycke att det var så spännande... Jag tyckte så synd om dem när de kastades ner i det kokande vattnet...=(

Nu har jag haft lite egenmys i soffan och kollat på IDOL i min ensamhet, barnen sover gott i sina sängar och mannen är över till grannen och dricker öl=)
Funderar lite på vad vi ska hitta på i helgen? Första helgen på väldigt länge som vi inte har något speciellt inbokat, tror faktiskt att vi bara ska vara hemma och MYSA=)

Inga kommentarer: