Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 21 september 2010

Mer firande & sjukdom


Vaknade igår morse av att jag kände mig döende; mådde illa och var helt yr i huvudet och kunde knappt stå på benen. Så jag fick ringa och sjukanmäla mig till jobbet... Låg och sova heeela dagen och orkade till slut pallra mig upp efter kl 16. Det var ju trots allt min älsklings födelsedag och jag hade ju beställt en tårta till honom som överaskning. Emelie och Johan på besök och hade med sig lite öl till gamlegubben;) Min Emelie åker ju snart till Vietnamn så det var skönt att få träffa henne lite innan, och den här gången lyckades jag hålla mig från tårar när jag sa hejdå (hej stolt). Sen kom Eva med den superfina tårtan: en rumpa=) Magnus blev kanonnöjd!=) Så det blev lite mer födelsedagsfirande och sen gick jag och la mig igen....
Idag var jag också hemma ifrån jobbet, men har mått mycket bättre och nu känner jag mig frisk igen=) Har städat och tvättat i vanlig ordning och busat med mina små=) Nellie har varit hemma från dagis nu också men imorgon ska hon få åka dit igen och leka, det behövs (för allas skull)!! Jag ska också pallra mig iväg imorgon, vi har studiedag och ska få gå på föreläsning, kan bli intressant.
Nu ska jag ta hand om den sista tvätten, Elton var ju tvungen att skita ner halva sängen....

1 kommentar:

Tant Trassel sa...

klart han vert nöjd... vem skulle inte gilla en sån mjuk marzipan rumpa?
Bra att du mår bättre. det blä att må blä :)